ייעוץ לחדרי כושר ומרכזי ספורט

השילוב בין מדריך כושר מוביל, מדריך סטודיו מהטובים בישראל יכולות בלתי רגילות להנעת עובדים, הניסיון בהקמת מועדוני כושר מסוגים שונים וניהולם במשך שנים...
כל אלו זמינים היום עבורך - אז למה לטעות כאשר אפשר ללמוד ממי שכבר עשה את זה?

בדרך לפתיחת חדר כושר חדש?

אני מציע לך היום ייעוץ וליווי מתוך התמחות בהקמה וייעוץ למרכזי ספורט, סטודיואים ומועדוני הכושר החל משלב התכנון, הקונספט, הבנייה, ועבודה מול הספקים.

"על מנת לפתוח מועדון כושר, קאונטרי קלאב או סטודיו ביתי צריך יותר מחלום וכסף צריך ידע מקצועי וצריך ניסיון, צריך לטעות, צריך ללמוד מהטעויות וצריך להיות בעל יכולת לתקן תוך כדי, יחד נבין את המשאבים העומדים לרשותינו: הלוקיישן, הכסף וכוח האדם ורק ככה נגשים את החלום"

מחפש ייעוץ או עיצה טובה למועדון כושר קיים?

ליווי תוך כדי למועדונים קיימים על מנת להגדיל מחזורי מכירות והפיכת המועדון למקצועי ורווחי. בתחרות של היום אסור לכם להישאר מאחור!
הנושאים בהם נדב וצוותו מתמחים וישמחו לחולל אצלך מהפך:

שירות לקוחות
במועדוני הכושר ההון האנושי הוא הנכס הגדול ביותר אשר יש להכשירו, לטפחו ולשים אותו ב"קדמת הבמה".כל המועדונים מתהדרים בציוד משוכלל,לוקיישן יפה ומושקע ובעצם כולם מוכרים את אותו המוצר.הבידול האמיתי יגיע מהמקום של החוויה שהמתאמן מקבל מהרגע שנכנס למועדון,החיוך האמיתי של אגף הקבלה,המקצועיות,פתרון התקלות וכן הלאה, כל אינטראקציה של המתאמן עם כל אחד מצוות המועדון: הקבלה, המדריכי חדר כושר, המדריכי סטודיו ועד אחרון המנקים צריכה להיות חווית שירות מוצלחת - שאלות מקצועיות, כספים או תפעול תקלות וניהול משברים - כל מקרה הוא הזדמנות נפלאה לייצור הרושם על המועדון.
פרסום ושיווק
לכל מועדון יתרונות וחסרונות,האם המועדון באמת יודע מה הסיבות האמיתיות לכך שאנשים נרשמים או פורשים ממנו ואיך הופכים את המידע הזה לשפה ארגונית? לא נפרסם דבר עד שנדע בדיוק להגדיר מי ומה אנחנו, לאחר שנדע, נגדיר שפה. בשפה הזו אנו נלמד להשתמש עם הלקוחות הקיימים ועם הלקוחות החדשים שאנחנו רוצים להביא,נשתמש בשפה כאשר אנחנו מדברים עם הלקוחות שלנו בשיחת מסדרון ,נגרום להם להביא חברים ונדע להשתמש בשפה הזו כאשר אנחנו רוצים לפרסם את המועדון בפני לקוחות חדשים, לפרסם נכון, לפרסם חכם ובמקום הנכון, המדיה הטובה ביותר כיום למועדוני כושר– המדיה החברתית .
ציוד מקצועי
לקוחות בוחרים ועוזבים מועדוני כושר בגלל הציוד קצה,אם זה ציוד הסטודיו,ציוד החדר כושר או ציוד המשקולות החופשיים. ישנם הרבה ספקים בארץ ובעולם לציוד מקצועי,האם הציוד שברשות המועדון הוא הציוד הנכון לקהל הספציפי? האם הציוד היקר ביותר הוא הטוב ביותר עבור המועדון?מה הדרך הנכונה ביותר לתחזק את הציוד ולקיים מעקב אחר התחזוקה השוטפת.הלקוח יעזוב בגלל הציוד החלוד כי ירגיש שלא משקיעים בו ולא "רואים אותו" וייבחר במועדון אחר.
ספר נהלים
כל עובד במועדון הכושר חייב להגיע למשמרת כאשר הוא יודע בדיוק מה תפקידו,מה עליו לעשות מהרגע שמגיע למשמרת ועד לרגע שעוזב,מה גבול אחריותו, כיצד נמדד, מה מצפים ממנו, מהן חובותיו ומהן זכויותיו, למי מדווח על כל דבר ומהם המקרים והתגובות כאשר לקוח עושה כל דבר או מצבי חירום במועדון הכושר.ספרי הנהלים חייבים להיות מותאמים לכל אגף ולהתעדכן באופן שוטף על ידי גורמים במועדון כך תמנענה שאלות מיותרות בעתיד, העובד ירגיש שמגיע למקום מסודר ונמנע מאי נעימויות ביחסי העובד מעביד בעתיד.ובואו נודה על האמת-כולם יודעים שספר נהלים זה חשוב אך לעולם לא "מגיעים לזה" והוא תמיד יורד בסדר העדיפויות.
ספקים
לא נעים להגיד ללקוחות שאין נייר טואלט בשירותים או שמלוכלך כי אין חומרי ניקוי,מצד שני בחירת הספקים הנכונים שיש להם ניסיון בתחום מועדוני הכושר היא בחירה חשובה,כן/לא חברת ניקיון,כיצד ננהל מלאי (אם בכלל),מה נמכור בחנות הקבלה(אם בכלל..) ועוד שאלות עליהן נענה כאשר נבחן לעומק את כל הספקים, נבחר את הנכונים ונחסוך כסף חשוב למועדון.
ניהול תקציבים
מעקב הוצאות והכנסות,התאמות בכספים במועדוני הכושר לצערנו הוא נושא כאוב,רק בדיקב מעמיקה של כל תהליך המכירה,ניהולו ומעקב ייתן לנו את התמונה המלאה. אותו הדבר לגבי הוצאות-בדיקה וניהול התהליך עבודה מול ספקים או כל הוצאה גדולה כמו משכורות או קטנה כמו קופה קטנה.
מכירות
כל מועדון רוצה לראות הכנסות, השאלה היא האם התמחור נכון,האם רצוי להעלות מחיר ולכוון לפחות קהל אבל קהל משלם או להוריד מחירים, לפנות ליותר אבל המחזור הוא אותו המחזור? מהם מרכזי הרווח של המועדון וכיצד ניתן למקסם אותם,האם בקבלה אנחנו מוכרים את המוצרים הנכונים,האם בקבלה יודעים למכור?ובכלל,האם ישנו תהליך מכירה מוגדר או שכל עובד עושה מה שטוב לו? האם בידי המוכרים יש את הכלים הדרושים מבחינת ידע מקצועי או יכולת מכירה והאם מבחינה טכנולוגית המועדון מנצל את כל המשאבים.

לפגישת היכרות ללא כל התחייבות - צרו איתי קשר


© כל הזכויות שמורות |